Online Cursussen (gratis voor leden)

Vind meer artikelen over

Voor welke leeftijd? 18+ (iedereen boven 18)
Leren, lezen en lenen Cursussen
Thema Hobby en vrije tijd, Kunst en cultuur, Gezondheid, Werk en inkomen

Bij de Bibliotheek kun je kiezen uit meer dan 160 online cursussen op het gebied van communicatie, persoonlijke kracht, taal en commerciële vaardigheden maar ook gesprekstechnieken en leren innoveren.

Blended learning
Het cursusaanbod is voor alle leden beschikbaar en is tot stand gekomen door de samenwerking met leerplatformen zoals Soofos en GoodHabitz. Volg de cursus online of houdt de agenda van je bibliotheek in de gaten. Vaak zijn er ook combinaties van online met daarbij een bijeenkomst in de Bibliotheek in de vorm van een lezing of workshop (blended learning).

Geen Bibliotheek-lid?

Wil je naast gratis toegang tot meer dan 160 online cursussen ook kiezen uit meer dan een miljoen boeken, films en muziekstreams? Ga rechtsboven in dit scherm naar ‘Word lid’. Kies het abonnement wat bij je past en vergroot voor een vast bedrag per jaar je wereld! Welkom bij de Bieb van Nu.

Meer weten?