Huur- en zorgtoeslag inloopmoment

Vind meer artikelen over

Voor welke leeftijd? 18+ (iedereen boven 18)
Leren, lezen en lenen Spreekuren, BreinReis
Locatie en service Bibliotheek Nijverdal

Huur- en zorgtoeslag inloopmoment

Heb je vragen over huur- en/of zorgtoeslag of heb je hulp nodig bij het aanvrag? Kom dan op de laatste vrijdag van de maand naar de ZINiN Bibliotheek in Nijverdal. Het inloopmoment  is van 09.30–10.00 uur en wordt gehouden op de eerste verdieping.

Bij de balie van de Bibliotheek op de begane grond kan men zich melden zonder vooraf een afspraak te maken. Belastingvrijwilligers van De Welle, Schuldhulpmaatjes van Stichting BOOM, en vrijwilligers van Het Hulpfonds hebben voor dit spreekuur de handen inéén geslagen. Zij helpen u gratis met hun kennis en ervaring bij het beantwoorden van vragen over financiën, huur- en zorgtoeslag.

Voor informatie over toeslagen word gevraagd om een kopie van de aangifte inkomstenbelasting 2020 en gegevens over de eventuele huur van de woning mee te nemen. DigiD meenemen is tevens een tip. Wanneer u geen aangifte inkomstenbelasting doet, neemt u dan uw jaaropgaaf of loonstrook (bij meer dan 1 werkgever: jaaropgaven of loonstroken van elke werkgever) mee.

Voor meer informatie over dit spreekuur kan contact worden opgenomen met Stichting De Welle, 0548-638810 of per e-mail

Kijk voor alle acuele datums in onze agenda.