Nieuws uit de Bibliotheek

Word vrijwilliger voor de Bibliotheek aan Huis

Wil je graag iets betekenen voor je dorpsgenoten? En wil jij ervoor zorgen dat deze mensen die zelf niet (meer) de bibliotheek kunnen bezoeken boeken of andere materialen kunnen lenen? Meld je aan als vrijwilliger voor de Bibliotheek aan Huis dienst.

Want voor iedereen die van lezen houdt maar er niet zelf op uit kan gaan, is er de Bibliotheek aan Huis dienst.

Wat doe je als vrijwilliger Bibliotheek aan Huis?

De vrijwilligers van de Bibliotheek aan Huis zorgen ervoor dat mensen die (tijdelijk) niet in de Bibliotheek kunnen komen toch gebruik kunnen maken van onze collectie.

Als vrijwilliger krijg je een aantal vaste klanten. Je inventariseert hun wensen en legt uit wat de klant kan verwachten. Je selecteert vervolgens zelfstandig de gewenste materialen, registreert ze, bezorgt ze en haalt ze weer op.

Gebruik maken van Bibliotheek aan Huis

Als je niet (meer) in staat bent de Bibliotheek te bezoeken, kun je gebruik maken van onze dienst Bibliotheek aan huis. Je betaalt voor deze service geen extra kosten, slechts de kosten van het lidmaatschap van de ZINiN Bibliotheek.

Ook als je door bijvoorbeeld een handicap of ziekte tijdelijk niet zelf naar de Bibliotheek kunt komen, kun je gebruik maken van deze service.

Meld je aan!

Wil je helpen als vrijwilliger Bibliotheek aan Huis? Meld je aan bij Nancy Johannes via of telefonisch via 0548 – 613342. Langskomen in de bibliotheek mag, natuurlijk, ook!

Wil je meer informatie ontvangen of aanmelden om gebruik te maken van de Bibliotheek aan Huis dienst? Stuur een e-mail naar Nancy Johannes via of telefonisch via 0548 – 613342.