Met de Bibliotheek Wise app regel je eenvoudig de belangrijkste bibliotheekzaken met je smartphone of tablet. Download de gratis app en ontdek zelf het gemak en de mogelijkheden.

Wat kun je met de app?

Met de app kun je overal waar je bent gebruik maken van onze bibliotheekdiensten, zoals:

• Wat heb ik thuis? Verlengen: bekijk welke materialen je thuis hebt, wanneer je ze moet inleveren en verleng ze eenvoudig
  • Zoeken in de catalogus: doorzoek onze volledige collectie, plaats reserveringen of voeg titels toe aan je verlanglijst
  • Aanwinsten en leesadvies: bekijk onze aanwinsten en laat je op ideeën brengen met (persoonlijk) lees- en luisteradviezen en beoordelingen van andere bibliotheekgebruikers
  • Eigen inbox en pushberichten: ontvang de laatste bibliotheekberichten in je eigen inbox en krijg onder andere meldingen over reserveringen die klaarliggen of materialen die je weer moet inleveren

Hoe werkt het?

Download de app voor iOS of Android via de linkjes hieronder. Wanneer je de app voor het eerst opent, dien je eenmalig via de plaatsnamenlijst je eigen bibliotheek te selecteren. Daarna kun je met je reguliere gebruikersnaam / pasnummer en wachtwoord / pincode inloggen.

Vervanging eerdere versie App

Onze nieuwe Bibliotheek Wise app vervangt de app ´de Bibliotheek´ van Cubiss.nl die we in 2012 hebben gelanceerd. Mocht je hier nog gebruik van maken, dan adviseren we deze van je telefoon of tablet te verwijderen en te vervangen door onze nieuwe en verbeterde app.