Vacatures - Vrijwilligers gezocht!

Altijd een plek voor mensen die mee willen helpen bij de dienstverlening van de Bibliotheek

De Bibliotheek heeft altijd een plek voor mensen gebruiken die mee willen helpen bij de dienstverlening van de Bibliotheek. Wil je op vaste dagen en tijden werken? Of juist liever flexibel inzetbaar zijn? Wil je helpen bij activiteiten, opruimen of juist het begeleiden van mensen bij het vergroten van taal- en/of digitale vaardigheden? Of vind je voorlezen voor kinderen heel erg leuk? Laat het ons weten. Word vrijwilliger bij de Bibliotheek!

Voor wie?
Iedereen die als vrijwilliger graag een steentje wil bijdragen aan de maatschappelijk educatieve Bibliotheek.

VoorleesExpress zoekt nieuwe vrijwilligers!
De VoorleesExpress introduceert het voorleesritueel bij gezinnen met kinderen van 2 t/m 8 jaar. Een vrijwillige voorlezer leest twintig keer een uurtje voor bij een vast gezin. Zo vergroten we het leesplezier en stimuleren we de taalontwikkeling van de kinderen. Ben je enthousiast over de VoorleesExpress en wil je hier wel aan meewerken? Voor de aankomende periode zoeken wij nieuwe voorlezers en coördinatoren!

Voor de VoorleesExpress-vacature, kijk op: www.voorleesexpress.nl.