Cursus Klik & Tik

Vind meer artikelen over

Voor welke leeftijd? 18+ (iedereen boven 18)
Leren, lezen en lenen Cursussen, BreinReis
Thema Onderwijs
Locatie en service Bibliotheek Nijverdal, Bibliotheek Hellendoorn, Bibliotheek Haarle, Bibliotheek Daarle, Bibliotheek Daarlerveen

Cursus Klik & Tik - Basis van digitale vaardigheden

Wil je graag meer met de computer doen, de weg vinden op het internet, maar weet je niet goed hoe het werkt? Dan is deze gratis cursus ‘Klik & Tik: De basis’ iets voor jou!

We beginnen bij het begin en dan gaan we stap voor stap verder. Je leert in deze cursus om te gaan met de computer, een e-mail sturen en je gaat het internet op. De filmpjes laten zien hoe het werkt en daarna kun je zelf gaan oefenen.

Na deze cursus ben je een stuk vaardiger in het gebruik van de computer en het internet. De cursus bestaat uit 5 lessen en wordt gegeven op donderdag 6, 13, 20, 27 oktober en op 3 november van 10.00-12.00 uur in de ZININ Bibliotheek in Nijverdal

Aanmelden kan telefonisch 0548-613342, via de mail:  of kom gewoon langs in de ZINiN Bibliotheek Nijverdal.