Mijn Bibliotheek

Wat is mijn bibliotheek?
Mijn bibliotheek is het deel van de website waar u uw eigen bibliotheekzaken kunt regelen.U kunt zich hier abonneren op de nieuwe aanwinsten van de bibliotheek (via Aanwinstenservice), uw e-mailadres aanpassen, instellen dat u uw reserveringsberichten via e-mail of sms wilt ontvangen etc.
Log in op de website (rechtsboven) en ga naar mijn bibliotheek.

Kan ik met mijn bibliotheek instellen dat ik een reserveringsbericht ontvang?
Als uw reservering binnen is ontvangt u een bericht via e-mail of sms (of per post). Dit regelt u via de algemene lener gegevens in mijn bibliotheek. Deze service is gratis.
De service kan ook ingesteld worden voor het verlopen van de inlevertermijn van materialen.

Kan ik met Mijn Bibliotheek mijn pincode wijzigen?
Bij Mijn bibliotheek vind u een rechtstreekse link naar Pincode wijzigen. Ook vind u hier een rechtstreekse link die u kunt gebruiken als u uw pas kwijt bent. Bij de Algemene lener gegevens kun u uw e-mailadres en telefoonnummer wijzigen.